abstinence
pikachu
Ahoj,možná Tě pobavila moje přezdívka.Nejdříve bych se měla asi zeptat,jestli Ti můžu tykat.Pikachu mi začaly říkat holky se kterými jsem se léčila ze své závislosti na pervitinu.Nyní 150dní abstinuji,ale najednou mi to všechno přijde zbytečné.Abstinovat mě nebaví a přijde mi.že bez perníku jsem na nic a k ničemu.MOC BYCH SI CHTĚLA DÁT.Na doléčování chodím i na testy.Tak co poradíš mi?

Odpověděl: Martin Hulík
Možná si tak úplně dát nechcete a proto píšete do poradny (?)
150 dní je slušný základ, ale někdy holt přicházejí chvíle, kdy má člověk chuť se na všechno vykašlat. Chápu, že abstinovat je velmi těžké. Chcete-li se teď s tím poprat a vaší touhu po droze zvládnout, máte několik možností: obraťte se na zařízení, kde se doléčujete - měli by vám nabídnout pomoc. Jestli máte dojem, že se to OPRAVDU nedá zvládnout, nechte se na krátký čas (týden až měsíc) hopitalizovat - možnosti proberte v kontaktním centru ve vašem okolí nebo v místě doléčování. Taky si najděte někoho blízkého (ne toxíka, ani bývalého) a svěřte se mu s vašimi pocity a jděte si s ním (s ní) zaplavat nebo do kina. Asi to nebude ten správný odvaz, ale pomůže to.
Když to teď zvládnete, budete silnější, až se touha po droze objeví příště. Držte se.