Chci vedet co si o tom myslite !
Zmatek
Extáze není 'šťastnou drogou'.Sama o sobě neudělá nic. Ta pilulka, kterou sis koupil od toho chlápka,kterého tvůj dobrý přítel zná...s nahořklým krystalickým práškem uvnitř..., neobsahuje žádné teplo, radost,sílu nebo zkušenost. Místo toho obsahuje několik milionů dosti jednoduchých organických molekul. Jedna molekula stejná jako druhá. Extáze a radost vychází z TEBE.Je to tvůj normální, instinktivní pocit,když nejsi otravován strachem, bolestmi hlavy nebo stresem.Je to ta trocha skutečné radosti, víry a energie, kterou můžešprožívat ZDE a NYNÍ...bez závislosti na minulosti, budoucnosti a strachu.Extáze je chemickým klíčem do ráje uvnitř každého z nás. Moc by me zajimalo co si o tom myslite!

Odpověděl: Martin Hulík
To je těžké. Váš pohled je celkem legitimní, ale jenom jeden z možných. Potíž je v tom, že lidé mají tendenci si spoustu věcí omlouvat (zvlášť pokud jde o drogy), hledat takové informace, které se zrovna hodí a ostatní důsledně ignorovat.
Pro inspiraci: Extáze je droga vyvolávající závislost, pravidelné užívání může vést k pasivitě a nezájmu o "nedrogové" aktivity, akutní intoxikace s sebou nese rizika přehřátí a dehydratace (mozek pod vlivem E dostává chybné informace o tělesném stavu a únavě), někteří uživatelé trpí nejrůznějšími psychickými potížemi, možnost předávkování, (zatím ne úplně zmapovaná) rizika poškození mozku, uživatel nezvládá své pracovní povinnosti, vznikají potíže ve vztazích, atd.
A poznámka na závěr: vyvolávat NORMÁLNÍ, PŘIROZENÉ INSTINKTY pomocí cizorodé, umělé drogy, mi připadá jako protimluv. Ale kdo ví. Pro někoho to tak asi je, jiný si rozbije ústa. Hoďte si kostkou.