zdravotní potíže po pérku
ester
dobrý den přeju vespolek od ledna sem si pořád nic nedala (držim se)(předtim to pérko, cca rok) ale mám hrozný problémy s tělem a hlavně s mozkem. svojí doktorku sem ukecala ať mě pošle na EKG, bylo v pořádku, ale srdce někdy buší tak rychle (okolo 130)..., ucpává se mi nos tak, že musim dejchat většinou jenom pusou, otejká mi sliznice. Měla sem příšernou fobii z mozkový mrtvice, protože mám křečovitý bolesti v hlavě, vůbec nádoru na mozku, protože mý vnímání světa je teď úplně jiný, vůbec nevidim, nejen že je všechno strašně rozvostřený, ale celkový vnímání je slabounký, často vůbec nic nevnímám, vydyndala sem si i EEG, dobrý nebylo, ale kdybych měla nádor, tak by mi to snad někdo řek (to se dá z EEG poznat, že jo?)Chtěla sem se zeptat jestli perník může způsobit nějaké nevratné poškození mozku? Já se teď pokoušim zařadit se nějakym způsobem zpátky do života, na školu sem začala chodit, ale mám pocit, že ten mozek mám natolik obroušenej, zničenej, jako kdyby se mě nejmíň polovina někam ztratila a já s tim zbytkem co mi zůstal, nejsem schopna zvládat ani běžnej, normální život (von je dost těžkej). Já od 15 dost pila, pak sem v 17 poznala trávu a 2 roky sem se v ní intenzivně rochnila, pak sem zajela do tripů, pak do pérka. Taky se od 15 léčim na psychiatrii, byla sem parkrát hospitalizovaná (ne přímo kvůli drogám) a cpali do mě spousta neuroleptik, antidepresiv. Co si pamatuju, samá chemie...Mám nepříjemnej pocit, že brzo umřu, už delší dobu okolo mě lítá taková ta malá muška, kam se hnu, vona všude se mnou, lítá okolo mě při sprchování, v krámu, ve škole, v posteli, v restauraci, v autě, fakt to neni normální, vždycky jedna malá muška. Už sem jí i parkrát zabila, ale Vesmír vždycky nastrčí novou, tady nejde o nějakou pitomou mušku...Co já to vlastně chtěla, jo, já bych chtěla si nechat vyšetřit játra, krevní oběh a tak, za svojí doktorkou už se stydim jít, ona si o mě myslí, že sem hypochondr a už mě nechce nikam posílat (a já teď asi trochu hypochondr sem, ale mám ze svýho těla velkou úzkost, chtěla bych vědět, že je všechno v pořádku a jednou za 20 let má snad člověk právo ujistit se, že je s jeho tělem všechno v pořádku). To snad ani neni dotaz tohleto...ale děkuju za jakoukoli reakci Ester

Odpověděl: Martin Hulík
Milá Ester, začnu od konce:
Jistě máte právo se ujistit, zda je s vámi a vaším tělem všechno v pořádku, případně se zorientovat v tom, co nefunguje, jak byste si přála. Pokud jste neuspěla u vašeho lékaře, přijdťe k nám. Můžeme spolu mluvit o tom, jak se cítíte, máme tady 2 lékaře, kteří mohou zařídit potřebná doporučení, atd...
Je dobře, že jste nám napsala, udělala jste důležitý krok. Udělejte další a ozvěte se. Jen pro úplnost dodávám, že návštěva ve stacionáři vás k ničemu nezavazuje.
Kontakt: Denní stacionář Sananim, Janovského 26, Praha 7. Tel. 02/803130.