mám prosbu........
peerka
jsem peerka už 5let a ráda bych ve své činnosto pokračovala. Ale nyní je můj hlavní problém-prosba, ráda bych si pohovořila se závislým človíčkem... díky peerka

Odpověděl: Martin Šefránek
Jednou z cest, jak lze hovořit s člověkem závislým na drogách, je zajistit si stáž v zařízení, které se těmto lidem věnuje. Zvažte, zda chcete hovořit s člověkem aktivně užívajícím návykové látky nebo již se závislým v léčbě a podle toho si vyberte příslušný typ zařízení. Počítejte však s tím, že každé zařízení může mít pro stážisty jiné podmínky týkající se např. jejích věku nebo délky stáže. Odkazy na jednotlivá zařízení ze všech okresů ČR včetně kontaktního telefonu lze nalézt na adrese www.sananim.cz.