Chci pomoct
Hipinka
Ahoj, ráda bych pomáhala lidem, kteří mají problémy s dogama. je mi sice jen 15 ale moc bych chtěla pomoct - jakkoli! Prosím poraďte mi co můžu udělat. Jsem z Brna Díky

Odpověděl: Martin Šefránek
V Brně lze kontaktovat středisko Drug Azyl, které provozuje nadace Podané ruce na adrese: Vídeňská 3, tel: 05/43249343. Požádejte je, zda můžete absolvovat stáž v jejich zařízení, ale počítejte s tím, že pravděpodobně budou mít pro stážisty vyšší věkovou hranici. Během stáže si tak vyzkoušíte přímý kontakt s klienty. Bude-li vás tato problematika zajímat i v budoucnu, po absolvování střední školy se můžete přihlásit na vyšší nebo vysokou školu humanitního typu, např. na obor psychologie, sociální práce nebo speciální pedagogika.