ganja
paff
Tereza Bouchalová> co tady píšete psycha [v odpovědi jisté Christýně] jaký:"poruchy chování, agresivita" vždyť to je naprostý shit! Myslím, že se ještě nikomu nestalo, že by ho přepadla banda vypukanejch hippíků-nebo snad jo ? [nerozdíl od konzumentů alkoholů-např. skini]

Odpověděl: Martin Konečný
Agresivita nemusí být vždy spojená s tím, že někoho napadnu a zbiju ho. Mám zkušenosti s tím, že marihuana odblokovává v člověku jisté zábrany. Někdy je člověk plný agresivity (ale to není asi váš případ) a při častějším kouření se mu z nevědomí dostávájí určité signály (lidověji řečeno) - člověk to však dál může potlačovat (od toho máme obranné mechanismy - např. popření nebo projekce - což už by váš případ klidně mohl být - zkuste prostudovat např. Annu Freudovou) a začne např. somatizovat (u někoho se to projeví v určitých situacích zatínáním zubů aniž by si toho byl vědom nebo problémy s jinými částmi svého těla). Pokud se agresivita dostane ven přes obranné valy, nemusí být vždy obrácena na druhého - na své okolí. Často dochází k autoagresi (tetování nebo nastřelování naušnic je např. jedna z mnoha forem autoagrese - podívejte se kolik lidí co "hulí" má tetování nebo naušnici) až sebepoškozování; v krajním případě může dojít k sebevraždě. Já osobně mám kolem sebe hodně lidí co kouří marihuanu a ačkoli si to oni sami nepřipouštějí (potlačení) mají tendence k autoagresivitě, také mají agresivní myšlenky (z čehož pak pramení pocity viny) a jejich obranný mechanismus "projekce" udělá to, že vidí agresivitu všude kolem sebe, ale v sobě ne. Mějte se krásně a mír v duši.