Krevni testy
Monika
Dobry den, zajimalo by me , jestli obvodni lekar ,na prani pacienta, muze odebrat krev a nechat udelat drogove testy (heroin) a jak casto? Nebo ktery lekar je k tomu opravnen?

Odpověděl: Martin Šefránek
Samozřejmě můžete požádat svého obvodního lékaře o odebrání krevního vzorku a následné provedení testu na přítomnost heroinu. Máte-li hrazené zdravotní pojištění, jsou tyto testy zdarma. Jinak je jejich cena přibližně 400Kč. Jak často bude ochoten váš lékař vystavit doporučení na tyto testy záleží na něm, jak posoudí oprávněnost vaší žádosti. Testy pak provádí Toxikologická laboratoř, Na bojišti 2, Praha 2. O testy můžete rovněž požádat přímo v této laboratoři. Máte-li zájem o bližší informace, doporučujeme vám obrátit se na Toxikologické informační středisko, tel: 02/24919293, 24911267, 24915402.