Přehnal jsem to....
X-terior
Na začátku prázdnin odjeli rodiče na tři týdny pryč a já (je mi 17) jsem absence kontroly zneužil k pařbám a hlavně konzumaci přemíry drog. Teď, kromě toho, že mi je dost blbě, mám strach, že jsem si vyříil játra - chtěl jsem se zeptat, jestli je možný si nechat v Praze udělat anonymně jaterní testy, Za svým doktorem s tím nepůjdu, za prvý bych se mu styděl říct, co jsem prováděl, za druhý - je to známej mejch rodičů..... Asi bych měl napsat, kolik jsem toho za těch 14 dní měl....je toho hodně, první tejden to byly jenom Extáze a chlast (bohužel v kombinaci), druhej tejden i piko (který sem nikdy předtím nezkoušel), celkem těch éček bylo asi 13 za 2 tejdny (byl jsem za tu dobu 5*krát na party takže v průměru 2,5 pilule na akci), pak tedy několikrát čáru a chlast + nějaký jointy. V neděli ráno, když jsem přišel polomrtvej z Roxy, jsem řek, že už končím, ale v pondělí jsem se nechal přemluvit kámošema na oslavu narozenin jednoho známýho, kde jsem se (ještě na dojezdu po E a P) hrozně opil, včera jsem celej den spal¨, ale nějak to nepomohlo, protože takhle blbě mi snad ještě nebylo. O ty játra se bojím, protože cítím tlak napravo pod žebrama, navíc mě bolej záda v dolní části a nemůžu nic jíst + taková zvláštní věc" když vstanu nebo prudce změním polohu, tak mám před očima snad na 5 vtěřin totální tmu - je to docela humáč. Psychicky sem taky vyřízenej, dopoledne jsem normálně ležel na koberci a bulel, že sem doma sám (hehe i když to je anonymní, tak se mě k tomu breku nepřiznává lehko) a že mi je blbě...chci se teda zeptat na ty jaterní testy a taky, kdy mě přestane bejt blbě...dík.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pařil jsi fakt poctivě a to že ti je tak jak ti je je docela logické. Jako první pomoc bych ti doporučoval dostatečný příjem tekutin (řádově několik litrů denně), nedoporučuju 100% džusy, ty dost dráždí, spíš možná minerálky, nějaké acidofilní mléko a tak, Pokud je to nevolno, tak skus obyčejnou coca.colu po malých doušcích. Jez sladké, kup si vitamin B-forte sněz ho několik dražé denně, můžeš si dát i jiné vitaminy, ale ne ty šumivé, taky dost dráždí a opustili by tělo stejnou cestou, jakou vstoupily. Jako dieta nejsou špatné dětské piškoty. A nezapomeň, pokud se máš dostat do nějakého použitelného stavu, tak musíš přestat úplně pařit, a to OKAMŽTĚ (myslím tím ani hlt alkoholu, ani snifíček pika, nebo koksu, žádnou extázi, hulení, vynechal bych asi i kafe). Počítej s tím, že než se zrestauruješ, bude to trvat několik dní.
To vyšetření není problém, pokud dorazíš k nám, doporučíme tě někam, kde tě vyšetří a tvému praktickému lékaři nic nepošlou, pokud si to nebudeš vysloveně přát.
Taky bys měl možná uvažovat o tom, jak to bude dál, protože až ti bude líp, asi zas dostaneš roupy. Stálo by asi za to nějak přibrzdit hned, nebo se ti taky může stát, že za rok touhle dobou budeš na heroinu, budeš mít absťák a budeš si řikat, že ten zatracenej doktor z tý internetový poradny měl pravdu a já blb ho neposlech. :-)
Kontakt na nás: Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7; telefon 02/80 31 30; kdybys chtěl mluvit přímo se mnou, tak chtěj Jakuba. Tak zatim čau.