mexican power
madol
injekční stříkačka s bílou tekutinou a nápisem mexican power, jedná se o nějakou drogu ? pokud ano , jak působí a co se dá od ní očekávat

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud to není reklama na mexické národní hnutí, fotbalový klub nebo rapovou kapelu, mohl by to být slangový výraz pro nějakou drogu. Žádnou jednoznačnou odpověď jsem nenašel, nejspíš by se tak mohlo říkat sušené drti z peyotlu nebo psilocybinových hub, ale klidně by to mohl být heroin. Se slangovými výrazy je totiž problém, že se místně liší a časem trochu obměňují.
Jinými slovy, v té stříkačce může být cokoliv, takže jestli ji máte, doporučuji bezpečnou likvidaci (buď odnést do kontaktního centra nebo dobře uzavřít do pevného, nejlíp plechového obalu a vyhodit do kontejneru).