Zjištění, zda syn užívá drogy
xbroz
Je možné zjistit rozborem krve nebo moči zda syn užívá drogy? Po přečtení popisu příznaků charakterizujících užívání drog si myslím, že se do značné míry shodují s chováním našeho syna, Snad jen na jehly jsme ještě nenarazili...

Odpověděl: Helena Hošková
Ano, rozborem moči i krve je možné zjistit přítomnost drog v organismu. Různé drogy se však z těla vyplavují po různě dlouhou dobu, cca. od jednoho dne až do jednoho měsíce. Proto je lepší testovat spíš moč. Test můžete nechat udělat přes jeho praktického lékaře nebo si koupit testovací destičku a provést test doma. Cena destičky testující jednu konkrétní drogu je 95,-Kč, pokud byste měl zájem o multitest, tam je cena 350,- Kč. Kontakt na tuto firmu: tel. 02/24313375 nebo emai: office@dynex.cz Dovolím si položit ještě otázku, zda jste už přemýšlel o tom, co chcete dělat v případě, pokud bude moč Vašeho syna pozitivní na přítomnost nějaké drogy. Zda se Vám podařilo s ním o svém podezření promluvit a zjistit jeho názor na Vaše podezření. Možná dojdete k tomu, že byste toto měli probrat s nějakým odborným zařízením. Nabízím proto kontakt u nás v K-centru (tel. 02/83872186). Jsme tu každý den (Po-Pá od 8 do 21 hod; So-Ne od 9 do 21 hod), případně na jiná zařízení, která najdete v adresáři na www.sananim.cz - drogový informační server.