navrat?
vicki
Dobry den, je mi 24, v 17-18 jsem 1-2 tydne brala tripy a P. Podarilo se mi prestat, dodnes ale obcas mivam Flashbacky, je to mozne? Muj nynejsi partner a jeho znami pari na party posledni dobou P a E, ja jen energy drinky, Posledni dobou mam chut dat si s nimi. Je mozne, ze se to ve mne zase probudi, nebo si dam jednou a zjistim, ze to je opravdu o nicem? Riziko zavislosti ? Kdyz uz, je lepsi P nebo E ( blby dotaz, vim )? Partner tvrdi, ze ma vse pod kontrolou ( jak klasicke ), ale chovani a postoje se mu za tu dobu dost zmenily. Nechci tim projit znova, ale fakt to laka..

Odpověděl: Helena Hošková
Vicki, ptáte se na flashbacky. Ano, je možné, že mohou přetrvávat hodně dlouhou dobu. Co se týče Vašich dalších otázek, řekla bych, že máte několik možností. 1. možnost - dáte si a zjistíte, že už Vám to nic neříká, a nebudete to pokoušet znovu. 2. možnost - dáte si a zjistíte, že je to skvělý. A začnete brát tripy znovu. 3. možnost - vykašlete se na partnera i jeho známé, protože Vám to za to riziko nestojí. Je pochopitelné, že se vám vrací vzpomínky a chuť zkusit to znovu, když chodíte do stejného prostředí, s nímž máte braní tripů spojené. Spočítejte si plusy a mínusy, zkuste si představit, co Vám která možnost přinese, a pak se rozhodněte. Je to na Vás. Hodně štěstí. Helena