Drogové zavisli
Slavek
Dobrý den,měl bych dotaz jakým způsobem se dají pořešit drogove závislí lidé mladí lidé kolem 25 roku kteří mají dokonce malé děti.jejich jednání je až životu otravujici
okolí.o tich Malich dětech co snímky musí jejich stavy denně sledovat.se nedá ani popsat a žádný orgán jakým koliv způsobem nedokáže nebo nechce zasáhnout.tito lidé sem tam šedá ekonomika inak žijí z dávek děti.pridavky a podobně chtěl bych se dotázat zdali by byla možnost tímto lidem pomoc léčení apod.jak postupovat pokud by ta vůle byla.dekuji za odpověď spozdravem Návratil

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Slávku,
a díky, že se zajímáte o svoje okolí. Netuším, jaké máte s dotyčnými mladými lidmi vztahy, jestli spolu nějak někdy komunikujete, podle toho bych asi zvažovala možnosti. Je hlavně na vás, na jakou formu oslovení se cítíte. Ale umím si představit, že s nimi do kontaktu vůbec nevkročíte, místo toho kontaktujete místní OSPOD - tj. oddělení sociálně právní ochrany dítěte na městském úřadě, kontakty byste měl mít možnost dohledat podle kraje tady. Je možné je kontaktovat anonymně telefonicky a popsat jim situaci.
Tak snad alespoň takto.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Gabriela Minařík.