mdma
8-[
ahoj,jak se mate?du k veci,zeru extaze asi pul roku a posledni dva nebo tri mesice,nejsem si jista,se mi stava,kdys si dam na party,ze mi je super,pak najednou zniceho nic se mi zvedne zaludek,hodim savli a hnedka zas pohoda.proc?

Odpověděl: Martin Konečný
Myslím, že by ste si měla zajít k vašemu doktorovi na vyšetření. Z tohoto krátkého popisu se nedá říci nic konkrétního a dát vám odpověď na vaše "proč". Tableta extáze ne vždy obsahuje pouze čistou MDMA a tak to může být např. reakce na látku v tabletě. Navíc lidské tělo je strašně složité a tak to taky může např. znamenat vážnější zdravotní potíže - proto bych vám doporučil prohlídku (zvl. pokud plánujete přes tyto komplikace i nadále "E" užívat). To co popisujete není totiž běžně se vyskytující reakce na MDMA. Hodně štěstí...