jeste candy flip
honza
Ahoj, pochopil jsem z vasich odpovedi, ze candy flip je obzvlast nebezpecny. Chtel bych se zeptat na podrobnosti. Mne dostupna "popularne naucna" literatura (Erowid, Saunders) rika, ze kombinovat MDMA+LSD je bezny postup, jak jednoduse omezit riziko bad tripu. Ecko drtive vetsine lidi zpusobuje pekne pocity a papirek zcucany v najezdu pak privodi ucebnicove pozitivni, radostny trip, s malym rizikem ze se to zvrhne. Mam stejnou zkusenost. Ted nepolemizuju o tom, jestli je to instantni bezcenne stastne poznani, spis muj dotaz je, zda jsem neco neprehledl, zda je v tom statisticky vyznamne vetsi nebezpeci. Samozrejme dojezd je spis jako po LSD nez po E, to jiste. Dik za upresneni.

Odpověděl: Martin Hulík
Přečetl jsem spoustu informací z Usenetu, kde se lidé dělili o zkušenosti s candyflippingem. Někteří candy flip vychvalují, jiní proklínají - jak už to bývá. Nepříjemných zkušeností jsem zaznamenal docela dost, mezi typické potíže uživatelů patří zvracení, paranoia, pocit slabosti a všechny možné projevy bad tripu. Ovšem pro úplnost dodávám, že žádné přímé reference o candy flipu nemám.
Ze zdrojů, které jsem viděl, vyplývá, že riziko nepříjemného tripu po candy flipu rozhodně nebude menší než při užití samotného LSD. Psychedelika jsou svojí povahou nevyzpytatelná, jejich kombinace je nevyzpytatelná na druhou. Candy flip sice může (když se to povede) kombinivat pozitivní účinky obou látek, když se to nepovede, nepříjemné důsledky se také kombinují. Můžete mít 50x =učebnicově pozitivní, radostný trip=, jak píšete, ale po 51 to může být velmi zlé. Pokud vím, žádná statistika na toto téma neexistuje. Je to experiment, který děláte sám na sobě. Tak opatrně.