speed
vv
Muj svěřenec, kterého trénuji už 7 let mi řekl, že jede na speedu a skončil svou sportovní kariéru. Já bych mu chtel pomoct, nemužo však kontakotovat jeho rodiče, ponevač jim nevěřím. Jeho otec jede na chemicky extrahovaném THC. Kluk se hrozně změnil a odmítá mou pomoc. Záleží mi na tom, co mám dělat. O speedu nevím nic. Dík

Odpověděl: Martin Konečný
Váš dotaz je hodně široký a velmi obsáhlý - na zodpovězení touto cestou. Zkuste zkontaktovat nějké odborné zařízení v blízkosti vašeho bydliště - viz. kontakty. Každé odborné zařízení jako je K-centrum vám poskytne potřebné informace. Není třeba přijít s dotyčným uživatelem nebo nemusíte mít sám s drogami problém - budou se vám věnovat, i když chcete jen informace o tom, jak někomu pomoci + informace o drogách. Speed je slangový název pro amfetamin - patří do skupiny stimulačních látek a má podobné účinky jako metamfetamin - pervitin, viz info o drogách.