Dotaz k testování II
tomtom
Dekuji za odpověď. Moc akorat nerozumím tomu, ze je poměrně slušná šance, ze v krvi nenajdou. To me přivádí k tomu, ze tam je nejaka malá šance ze ano, i kdyz se všude píše, ze je v krvi detekovaný pouze krátce. Dekuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
myslím tím, že je skutečně velmi pravděpodobné (a to tak, že to hraničí s jistotou), že testy budou negativní. A to hlavně z toho důvodu, že budou testy následovat po tak dlouhé době od užití. Lze tedy předpokládat, že látka (kokain) bude z těla už zcela vyloučena. Nicméně v detekci látek hraje roli taková spousta proměnných, že vám jen málokdo zaručí 100% negativní odpověď. Mezi ty proměnné patří třeba i váš individuální metabolismus, zdravotní stav, vaše předchozí užívání, užívané léky apod.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.