Detox
Nikyy255
Dobrý den, jsem od 19 ti zavysla na pervitinu i.v. s přestávkami.Akorat teď jsem se rozjela poslední měsíc jsem zmatená a jsem na nemocenské pracuju na Slovensku a mám slovenské pojištění ale nemám na Slovensku doktory.Beru každý den je to peklo nevím kam na Slovensku se jít léčit?Potřebuju ihned jsem češka.Citin se na dne a sama mám dvě děti.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikyy zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Pokud jste nastavena problém s drogami řešit, nebo si o tom aspoň promluvit a žijete na Slovensku, doporučuji Vám zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné poradenské konzultace a další služby lidem, kteří mají problém s užíváním návykových látek a domluvit si termín osobní schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám odborník/ce doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe i rodinu můžete podniknout, a pokud se rozhodnete k následné spolupráci, získáte podporu a pomoc v realizaci nejbližších plánů. K léčbě, pokud se k ní rozhodnete a mělo jít o rezidenční, tedy pobytovou formu, už pojištění potřebovat budete, to ale máte.
Bez objednání můžete taktéž zcela zdarma, zajít i některý z mítinků svépomocného společenství NA, které na Slovensku funguje tradičně velmi dobře. Důležité je na problém nezůstávat sama. Na mítincích NA se můžete podělit o Vaši zkušenost, od kolegů se dozvědět, jak se uzdravili, nebo uzdravují oni a získat nové podporující přátele.
Nepíšete ve kterém městě se na Slovensku pohybujete, přidávám tedy obecné kontakty, nebo kontakty na organizace, zařízení a služby, kde Vás ochotně nasměrují:
Liečba závislostí Slovensko, Drogový informačný portál:
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
http://www.infodrogy.sk/
http://www.drogy.org/
OZ Odyseus - Bratislava:
https://www.ozodyseus.sk/
Združenie Storm:
http://www.zdruzeniestorm.sk/
Anonymní Narkomani (Narcotics Anonymous)
Slovensko: https://www.anonymninarkomani.sk/
ČR: https://www.anonymninarkomani.cz/
Svět: https://na.org/
Stačí zatím takto? Kdybyste se ještě potřebovala na cokoli doptat, nebo získat kontakty v ČR, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen