Dotaz k testování
Tomtom
Dobry den, 25.3. nam v praci budou brát krev a moc na přítomnost otravných a psychotropních látek v těle. Vcera jsem měl kokain, asi 0,5 gramů. Je nějaká šance, ze se na testu objeví? Krev a moč posílají do laborky. Diky za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Tomtome,
jestli jste dotaz pokládal 13.3. a testovat vás budou 25.3., užil jste tedy 12.3., je poměrně vysoká šance, pokud nebudete v mezidobí nic užívat, že bude výsledek laboratorních testů z krve negativní.
Laboratorní testy nejsou úplně lacinná záležitost. Když je nechá zaměstnavatel dělat, má k tomu občas i nějaký důvod - možná chce jen zaměstnance upozornit, aby si dávali pozor. Ale také mu skutečně může jít o bezpečí na pracovišti, tedy o bezpečí vaše a vašich kolegů, případně celého provozu. Zároveň vy sám píšete, že jste kokain užil. Přemýšlím, jestli se třeba neděje něco, o čem byste chtěl zkusit napsat víc? Pokud ano, neváhejte se znovu ozvat.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.