Pervitin a totalni propad - nebim kudy kam
Daps
Po rozvodu jsem se propadl na uplne dno, odcizil jsem se uolne od vsech vcetne rodiny, zadluzil jsem se, hrozi mi alutni ztrata bydleni a pervitin zastava roli “zabijeni” emoci ktere uz nezvladam zpracovat. Zacarovany kruh. Nevim kde zacit jak zacit kdyz vsechno ma stejnou prioritu ale vse najednou sam nezbladnu. Rodina me odepise nadobro az se tohle vse zjisti coz bude brzy. Jaem zoufaly ale odhodlany obeatit vse na speavnou cestu. Citim potrebu vse konecne nekomu rict i kdyz si myslim ze pro vsechny je to zcela ocividne ale nikdo o tom nemluvi. Jakmile to nekomu reknu tak se bojim ze nikdo nebude chtit zustat na me strane a podporit me. A ja vim a verim ze kdyz bych nekoho takoveho mel tak s tim prestanu jednou provzdy. Uzivam cca 12 let z toho posledni rok 99% jehlou.

Odpověděl: Amrit Sen
Dapsi, zdravím Vás.
Chápu Vaši náročnou situaci i trýzeň, dobře, že píšete. Je čas vyhledat odbornou pomoc, rozhodně na to nezůstávejte sám.
Zavolejte do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo obdobné služby a domluvte si termín osobní schůzky. Nikdo Vás nebude soudit, naopak, odborník/ce Vás vyslechne a doporučí Vám, jak postupovat, abyste situaci mohl řešit a uzdravit se. Získáte pochopení, podporu a pomoc, bezplatně a bude li to Vaším přáním i zcela anonymně.
Kontakty:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 605 240 501
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
FB: https://www.facebook.com/kacko
Zavolejte a objednejte se, nebo bez objednání doražte včas na některou z malých otevřených skupin, které v "Káčku" probíhají každé pondělí od 15 hodin.
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
Email: klinika@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/
Do AA je třeba se nejdříve telefonicky objednat.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefon: +420 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
Na "startovní" motivační skupinu, které probíhají každé úterý a čtvrtek od 10:30 do 12:00 a každou středu od 17:00 do 18:30 můžete dorazit bez objednání, ale včas.
Využít můžete i mítinky svépomocného společenství, které probíhají na různých místech v Praze, republice i ve světě v konkrétních časech, objednávat se nemusíte:
Anonymní narkomani (Narcotics Anonymous)
ČR: https://www.anonymninarkomani.cz/
Svět: https://na.org/
Užitečné odkazy:
https://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
https://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Neotálejte a jednejte, jsme v dlouhodobém kontaktu s lidmi, jejichž příběhy se podobají Vašemu a podařilo se jim uzdravit, žijí spokojený, šťastný život. Dobrou zprávou je, že jich stále přibývá.
Buďte na sebe opatrný, kdybyste se ještě na něco potřeboval doptat, kdykoli napište.
Držím palce! Amrit Sen