Nejlepší způsob léčby
Vojtěchič
Dobrý den, chtěl bych vyhledat nějakou formu pomoci se svým závistlostním chováním. Chtěl bych se s někým o tom nezávazně poradit o formách pomoci které jsou v mém okolí dostupné. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, Vojtěchiči,
díky za Váš dotaz. Zkuste se obrátit na Adiktologickou ambulanci v Příbrami nebo je na stejné adrese i Kontaktní centrum. Obě zařízení spadají pod Magdaléna ops, zde můžete nahlédnout pro více informací https://www.magdalena-ops.cz/cs/pobocky-a-oteviraci-doba/
Je vhodnější se předem telefonicky domluvit na setkání, aby byl prostor k informování a případné dohodě na spolupráci. Služby jsou zdarma a anonymní. Zde je odkaz:
ADIKTOLOGICKÁ AMBULANCE
Žežická 193, 261 01 Příbram
Mobil ambulance: +420 735 171 883
E-mail: ambulance.pb@magdalena-ops.cz
Adiktologická ambulance
PO, ÚT, ST, ČT: 9:00 - 16:00
PÁ: 9:00 - 13:00
Vyhrazené časy pro telefonické objednávání do ambulance:
PO: 14:00 - 16:00
ST: 9:00 - 11:00
KONTAKTNÍ CENTRUM
Tel.:
+420 318 622 010
E-mail: cas.pb@magdalena-ops.czKontaktní centrum
Výměnný program PO, ÚT, ST, PÁ: 9:00 - 17:00
Kontaktní místnost PO, ÚT, ST, PÁ: 12:00 - 16:00
Odborné poradenství PO, PÁ: 8:00 - 16:30
Pokud byste potřeboval doplnit informace, ozvěte se opět.
HS