Inhalace
P
Dobrý den,
zajímalo by mě jaký test použít při inhalaci drog z alobalu? Jsou testy pozitivní a nebo při inhalaci vychází vždy negativně?
O jakou drogu se může jedna v případě takových krystalků?
Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
výsledky testu na přítomnost drog neovlivňuje jejich způsob užití. Tedy pokud někdo užívá drogy, tak se pozitivita projeví vždy. Závisí spíše jaké látky daný test obsahuje, nemusí být zahrnuty všechny. Někdy může být pozitivita zkreslena užíváním nějaké medikace, kterou má daný jedinec psaný lékařem apod. A také orientačně dostupné testy z lékarny nejsou vždy směrodatné. Proto by se pozitivní výsledek neměl hned interpretovat v užívání drog. Vždy je potřeba všechny tyto okolnosti zvážit, promluvit si o nich. Přesný výsledek je vždy z toxikologické laboratoře, kde si to však většinou veřejnost hradí sama a tyto rozbory nejsou nejlevnější.
Ohledně určení drogy Vám bohužel, dle obecného popisu, nemůžeme říci o kterou drogu se jedná. Koukněte se na obecná doporučení pro blízké osoby https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Můžete se zkusit obrátit na toxikologickou laboratoř. Je rozumné si nejdříve zavolat a informovat se o podmínkách, pak zvážit zda Vám to za to stojí, jde o docela nákladné záležitosti.
Ústřední toxikologická laboratoř
Ke Karlovu 2 (areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2)
Praha 2
Telefon: 224 967 188, 224 911 267
Toxikologické informační středisko TIS - non stop linka 224 91 92 93, 224 91 54 02
Pokud byste se potřebovala doptat na něco konkrétně, tak opět napište.
Za Drogovou poradnu
HS