Řp (vrácení)
Idiot sjetej benzínem
Dobrý den,
Mám dotázku na téma vráceni Řp. Nalízal jsem pernik.. na krev sem nejel a Řp mi byl na místě zadržen.. 2roky zákaz + pokuta..
Jde mi o to že to bylo po druhé za drogy..
musim na nějaké spešl sezení nebo stačí klasické psychotesty?
Mám řádně dokončenou léčbu a mimo občasneho alkoholu abstinuji..
děkuji za odpověď :)
WandalismBoy23

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
O podmínkách vracení řidičského průkazu byste měl mít v písemném rozhodnutí od správního úřadu. Pokud se jedná o opakovanou situaci, kdy jste byl pod vlivem drog, tak je pravděpodobné, že po uplynutí doby, kdy můžete žádat o vracení ŘP se budete muset podrobit nejen psychotestům, ale také doložit absolvování léčby. Zde v odkazu je více informací a je tam i zmíněno o povinnosti podrobení se terapeutickému programu v daných situacích https://portal.gov.cz/sluzby-vs/vraceni-ridicskeho-opravneni-S95
Jinak Vás mohu pro případné další dotazy v tomto směru odkázat na:
Právní poradna APAS
Asociace poskytovatelů adiktologických služeb, z.s.
Koněvova 1929/95
130 00 Praha 3 - Žižkov
telefonické dotazy/objednání se k osobní konzultaci
pracovní dny 9:00 - 17:00
tel.: 222 582 932
mobil: 736 760 701
Zde Vám jsou schopni kvalifikovaně poradit, co můžete dělat dále.
S pozdravem za Drogovou poradnu
HS