Erekce
Dramendbejs
Dobrý den, chtěl bych se zeptat po zkoušce kokainu jsem měl chuť na mou ženu, ale erekce úplně nulová.. Houpal se jen a byl úplně měkký a takový “zcvrkly” přitom mě žena provokovala já chtěl strašně ale on nic… chci se zeptat, když se tohle stane, dá se nějakým způsobem aby fungoval? Případně zda je to normální… cítil jsem se strašně trapně a žena se bála že už mě nepřitahuje… dekuji moc

Odpověděl: Amrit Sen
Dramenbejsi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Drogy mohou na každého působit různě, mám na mysli, že jejich účinek se může u jednotlivců lišit a platí to i u kokainu.
Pokud máte popsané potíže pouze v souvislosti s užitím kokainu, nevěšte hlavu a vemte zkušenost, jako dobrou zprávu o tom, že sex na kokainu pro Vás nebude tím "pravým ořechovým" a setrvejte tam, kde Vám to "funguje".
Jestli podobné potíže řešíte i jindy, doporučuji probrat je s lékařem, ať už sexuologem, urologem, nebo dalším odborným specialistou.
Zároveň Vám doporučuji opatrnost. Předpokládám, že o rizikách souvisejících s užíváním kokainu a dalších drog víte, i tak doporučuji "rozkliknout" a podívat se na témata připojených odkazů:
https://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
https://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
https://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
https://www.chemsex.cz/
Přeji Vám vše dobré, ať se daří.
Amrit Sen