Je to možný?
Alexko
Zdravím mám takovou otázku užíván pervitin jehlou a jedu fakt obrovský dávky moje tělo je tak zvyklý že každej den mám pocit hladu a Normaně jim i přes vysoké dávky pár dní zpátky jsem to trochu přehnal a nespal jsem 6 dní nevím kolikátý den dejme tomu že 3 co jsem nespal mě napadlo si změřit tlak vyšlo mi 184/173 a 116 tepů ty hodnoty mě celkem udivily protože jsem se cítil naprosto v pořádku jako se běžně cítím.za ty 3 dny jsem si píchnul tak 8x pokaždý to by byla dávka alespoň 0,20 opravdu kvalitního pervitinu. Takže je možné aby tělo v tomto stavu fungovalo? Nebo opravdu to nechápu. Díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Alexko,
díky za Váš dotaz.
Naše tělo je celkem dost kvalitní stroj ale i ten nejlepší, se může jednoho dne rozbít tak, že by nemusel jít opravit.
Jedním z vedlejších účinků pervitinu je zvýšení krevního tlaku, tepové frekvence, ztráta pocitu hladu...
Hodnoty tlaku a tepové frekvence, které popisujete, jsou dost vysoké. Mohou být problematické i když by byly jen nárazově. Každopádně v dlouhodobém horizontu se vystavujete mnohonásobně vyššímu riziku infarktu, mrtvice nebo jiným neméně důležitým zdravotním obtížím.
Takže k Vaší otázce - ano, je možné, že tělo za těchto podmínek funguje. Může se zdát, jako že se "přizpůsobilo" ale to neznamená, že to je zdravé nebo že to dlouhodobě nepoškodí Vaše zdraví.
Doporučila bych Vám dojít do Vašeho kontaktního centra a třeba i nezávazně domluvit krátké poradenství. Zkuste popsat Vaši současnou situaci, třeba dostanete fajn tipy, jak se ukotvit.
Pokud by Vás ještě něco zajímalo nebo jste chtěl nějaké informace doplnit, klidně se na nás obraťte.
Markéta