Hh
at23
Jsem kdosi mezi živými
Známá mezi mrtvými
Nevim jestli chybí mi
Proto rvu si piko do žily
Ve sklepě mám kuši
Tou si bránim svoji duši
Jsem zkroucená jak sushi
Zrazujou mě moje uši.
Proč mě známí pomlouvaj?
Proč se na mí vraždě domlouvaj?
Urážky na mě někdo na ulici křičí
Ach Ten pervitin mě jednou zničí.
Je to Drsná životní lekce
Kéžby přestat šlo nějak lehce.
Mozek chce a zároveň nechce
Vidím smažku, celá se leskne..
Ou aha to je jen můj odraz ve skle.
Dobrý den, paní Černá asi máte pravdu, že mi to psaní nějakým zpusobem pomáhá si utřídit myslenky.
Jsem silnej melancholik a hodně velkej introvert a mám fakt malý sebevědomí dělá mi problémy mluvit např. s uřadama.. tím se dostávám k největší překážce ohledně přestání
Pod vlivem si víc věřím a zvládnu napohodu tyhle poněkud normální věci .. vše zvládnu vyřídit jsem neskutečně komunikativní
Ale bez toho jsem prostě nula a vždy dostanu nejakej zvláštní strach že všechno dopadne špatně že na nikoho neudělám dojem
Nevim jak nebrat a zároveň překonat tohle

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, At23,
díky!
Jsem ráda, že píšete. Jak sem, tak i Vaše básničky. Určitě pokračujte. To, že tyhle věci ještě nejdou říct nahlas, určitě neznamená, že tomu tak musí být napořád. Třeba psaní pomůže k tou, abyste se naučila svoje pocity a myšlenky pojmenovávat a až přijde čas, půjde o nich i mluvit.
To co popisujete - nízké sebevědomí, obavy z jednání s druhými lidmi a hledání sebejistoty v účinku drog - je hodně časté. Mnoho lidí si tímto způsobem kompenzuje svou nejistotu. Problém je, že tahle "jistota" z užívání je jen dočasná a často vede k ještě větším problémům. Ale mám z Vás pocit, že tomuhle dobře rozumíte.
Napadá mě, nemáte v okolí nějaké nízkoprahové centrum, kam byste mohla dojít? Atmosféra tam je určitě více neformální, rozhodně ne jako na úřadech. Je možné domluvit se i případně na konzultaci s daným pracovníkem. Můžete si trénovat komunikaci s druhými a jako přidanou hodnotu mluvit i o užívání.
Zkuste zvážit.
Jsme tu pro Vás, budu ráda, když zase napíšete.
Markéta