Djing a drogy
Nguyen
Jsem dj, hraju skoro každý víkend někdy i na třech akcích a většinou se na tý akci sjedu, chtěl bych přestat nebo to aspoň omezit ale je to opravdu těžký když je to všude kolem mě a většinou doslova zadarmo, když jsem střízlivej tak si většinou nedám ale stačí pár panáků a už jsem v tom, vím že řešení by bylo omezit alkohol ale já jsem díky němu víc uvolněněj a moje hraní je potom znatelně lepší, dřív když jsem viděl že už to u mě začíná být problém tak jsem s tím třeba na celý rok úplně seknul a jenom jsem pil ale tentokrat se mi to nedaří, máte nějaké typy ? Moc děkuji.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nguyen,
díky za dotaz a sdílení.
To, že si uvědomujete, že máte s užíváním problém, je první krok ke změně. Jelikož se pohybujete v rizikovém prostředí, tak si myslím, že pro Vás bude vhodné vyhledat odborníka (adiktologa), který Vám poradí, nastavíte společně plán, strategii a dostanete také podporu, kterou si určitě zasloužíte. Je lepší zkusit si nechat pomoct než se se vším prát sám.
Také můžete vyzkoušet tento program: https://www.facebook.com/programhardandsmart, kolegové se věnují problematice, kterou popisujete. Působí spíše přímo na akcích, ale mívají i online poradenství (viz FB stránky) a prostředí i kontakt je takové více neformální.
Držím palce a dejte vědět.
Markéta