Kokain na testu z potu
Eddy
Dobrý den, mám dotaz prosím. V pondělí večer kolem 23-24 hodiny jsem si dal doma 4prásky marihuany z Brka. V pondělí ve 13:20 me zastavila hlídka policie a dali mi test na drogy z potu z čela. Akorát že mi na testu nevyšlo THC skoro vůbec jen duh,ale vyšlo tam silný proužek na kokain. Je to možné? Může se to mýlit? Kokain sem nikdy neužívá. Čekám na výsledky krve
Akorát sem nikde necet že někomu vyšel přímo kokain a mýlilo se to děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Eddy,
díky za Váš dotaz.
Pokud jste opravdu kokain neužil, tak je pravděpodobné, že byl test falešně pozitivní. Občas se stane, že některé pravidelně užívané léky, mohou mít podobnou chemickou strukturu nebo mohou při metabolismu vytvářet látky, které test vyhodnotí jako kokain nebo jeho metabolity.
Důležité je, že jste šel na krevní odběry. Jsou považovány za nejpřesnější metodu detekce drog. Pokud kokain nikdy neužíváte, je velmi pravděpodobné, že krevní test prokáže negativní výsledek. Krev přesně odhalí, zda jste danou látku užil, nebo ne.
Pokud byste potřeboval více poradenství v této právní oblasti, posílám kontakt na právní poradnu, zabývající se touto oblastí práva - https://www.pravniporadna.org/.
Pokud byste chtěl ještě něco doplnit, určitě se ozvěte.
Markéta