Kouření efedrinu 82%
Spax
Dobry den , chci se zeptat jak koc poškozuje kouření velice kvalitního efedrinu plíce a lymfatický systém. Případně jak může při dlouhodobém (denním ) užívání poškodit osobu jako takovou fyzicky. Uživatel to provozuje cca 9let.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Spax,
díky za Váš dotaz.
Efedrin není primárně určen ke kouření, jeho spalováním vznikají dráždivé chemické látky, které mohou zásadně poškodit nejen plíce ale i jiné orgány.
Co se týče poškození plic, vdechováním toxických látek a horkého kouře, dochází k dráždění sliznic. To vede k chronickému zánětu průdušek a následnému poškození plicní tkáně. Snižuje se také kapacita plic zvyšuje se náchylnost ke vzniku infkecí..
Lymfatický systém má klíčovou roli v odstraňování odpadních látek a boji proti infekcím. Kouření efedrinu může tento systém zpomalit a tak se začnou škodlivé látky shromažďovat v lymfatických uzlinách. Může potom docházet ke vzniku zánětu lymfatických uzlin.
Dost podstatné problémy mohou vzniknout také se srdcem a cévami, protože efedrin způsobuje zvýšení krevního tlaku, což při dlouhodobém užívání způsobuje hypertenzi, riziko infarktu, arytmie nebo srdečního selhání.
Další oblastí je také duševní zdraví. Dlouhodobé užívání efedrinu způsobuje také psychickou a fyzickou závislost.
Doporučila bych uživateli, kterého popisujete, vyhledat odbornou pomoc k léčbě závislosti aby nedošlo ke vzniku závažných zdravotních komplikací. Kdybyste měl/a zájem, napište a zkusíme něco vymyslet.
Markéta