Problém s rukama
Iva06Dom04
Ahoj,chci vás pozdravit, poděkovat za to všechno,co pro nás uživatele děláte a požádat vás o radu.Posledni měsíc mě probouzí bolesti, brnění a kolikrát až necitlivost dlaní a prstů...někdy se to srovná po pár hodinách a někdy nesrovná.Rikam si,že se nejspíš není čemu divit, protože dlouhodobě a každý den užívám piko s GHB.Ale taky si říkám,jestli už to nemůže být spíš problém se srdcem nebo náběh na mrtvičku,když se to děje každý den( i v dny,kdy se rozhodnu na chvíli abstinovat.Moc děkuji za vaši odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
děkujeme za milá slova, ta vždy potěší.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užíváním, nebo zda se jedná o něco jiného, co by se objevilo i bez toho, aniž byste užívala drogy. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Nic nezkazíte tím, že doplníte vitamíny a minerály (vápník, hořčík, zinek), ale rozhodně bych doporučila se nechat pro jistotu vyšetřit, pokud by se Vám podařilo abstinovat a nechat organismus odpočinout, jedině dobře.
Přeji, ať je brzo lépe!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová