Jak poznám, že je pod vlivem drogy
Tina
Chtěla bych poznat, kdy je manžel pod vlivem drogy. Podle rozšířených očí to nepoznám, ruce také nemá rozpíchané. Je možné že si aplikuje drogu třeba do nohy? Vždy hlavně poznávám chování asi po dojezdu. Pořád spí, v noci mluví až řve ze spaní, je zmatený a pořád se mu něco zdá, že venku někdo chodí, že slyší mluvit nebo vidí blikat světýlka. Jak dlouho asi tak bere? Když už má takové halucinace. A když mu řeknu, že to není pravda, nevěří mi a není schopen si uvědomit, že má halucinace. Je protivný, hned se rozčílí. Minule to vygradovalo tak, že si pro drogy jel dokonce s námi /i s dětmi/ s tím, že jede něco vyřídit. Už si s tím dále nevím rady. Braní drog mi nechce přiznat. Ale já vím, že lže.

Odpověděl: Markéta Kordová
Tino, zdravím Vás,
bohužel, neumíme objektivně a na dálku, vyhodnotit, jak na tom partner s užíváním je nebo není.
Aplikovat drogy lze různými způsoby, nemusí se vždy nutně jednat o nitrožilní aplikaci, dá se i šňupat, požívat kapse atd...
Doporučuji pročíst základní informace, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Také se můžete obrátit na Kontaktní centrum a využít poradenské služby pro blízké osoby, v osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše co je třeba a poradit se, jaké vhodné kroky případně zvolit.
Kontaktní centrum, RENARKON
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
Adresa: Zengrova 69, 703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: 595 627 005
Mobil: 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Facebook: https://www.facebook.com/kacko.ostrava
Provozní doba: pondělí až pátek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 hod.
https://renarkon.cz/nase-strediska/kontaktni-centrum-ostrava/
MK