Změna v obličeji při užívání drog
Vuxx
Dobrý den, mám takový obecný dotaz. Proč se při užívání drog mění struktura obličeje? Všichni poznáme perníkáře na první pohled a to i když třeba už roky nebere. Co vlastně stojí za tak drastickou proměnou vzhledu? Rozumím "problémům" typu bolaky, akné, kruhy pod očima, propadlé lícní kosti, červené oči a podobně., ale je tam něco nepopsatelného, co prostě nezmizí a mají to všichni tito lidé. Co za tím stojí? Díky moc!

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobdrý den Vuxx,
děkujeme za Váš dotaz. Zajímá Vás, proč se mění obličej vlivem dlouhodobého užívání drog. Nevím, jakou konkrétní změnu máte na mysli. Bohužel odověď na Váš dotaz není jednoduchá. Užívání drog má vliv na duševní a fyzické zdraví a na každého člověka působí individuálně na různých úrovních, stejně tak na jeho změny. Příčiny mohou být např. neurologického či psychosomatického původu nebo jeho kombinací. Obvyklé je, že změny v obličeji společně s abstinencí postustupně odeznívají. Nicméně jde o velmi individuální indispozice a nelze usuzovat, jak dlouho bude odeznívání trvat či zda vymizí úplně.
Stačí Vám tato odpověď?
S pozdravem,
Nikol Spůrová