Pasivní kouření marihuany
míra
Dobrý den. Byl jsem u kamaráda na chatě a vstoupil jsem do zakouřené místnosti ve které jsem byl asi 1-2 minuty. Poté jsem šel raději ven před chatu, kde můj kamarád pokuřoval dál. Bylo to dost cítit i venku, jak jsem naproti němu stál. Už rok trávu nekouřím a zároveň mám soudem nařízeno Ochranné léčení protitoxikomanické. Obávám se, abych neměl testy pozitivní. Na testy jdu za 2 dny. Popř. Zda-li mi kvůli tomu něco hrozí, pokud bych měl test pozitivní.Děkuji Vám za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Míro,
děkujeme za dotaz a důvěru s jakou se na nás obracíte. Ohledně pasivního kouření marihuany, je otázkou zda v těle bude taková koncentrace účinné látky, aby to test ukázal. Osobně si myslím, že se to neprojeví, pokud jste si opravdu sám nezakouřil anebo přímo delší dobu jste se záměrně nevystavoval výparům, ale neznám všechny okolnosti situace. A co se týká následků při porušení ochranného léčení protitoxikomanického. Budete mít uvedeno v rozsudku od soudu, co se může stát, pokud nedodržíte podmínky ochranné léčby. Může to být změna z ambulantní na ústavní léčbu, nebo proměna na nepodmíněný trest. Rozhodnutí soudu závisí na Vašem dosavadním fungování, spolupráci s odborným zařízením, probačním pracovníkem apod.
Držím palce, aby vše proběhlo v pořádku a Vy sám si zvládl udržet abstinenci.
HS