Mdma zvraceni
Travel
Dobry den, vcera jsem mel mdma a 1x vodku s dzusem. Vse bylo ok ale nemohl jsem v noci usnout takze jsem lezel do rana se zavrenyma ocima. Rano mi zaclo byt spatne a velmi me rozbolelo bricho az krecovite. Za chuze se nemohu skoro narovnat. S tim prislo silne zvraceni, nasledne zvraceni zaludecnic stav. Bolest bricha ani pocit na zvraceni neodezniva. Nevim zda se nejedna o nejaky vaznejsi problem. Mam trochu obavy jet na pohotovost s tim ze jsem mel mdma. Dekuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Travel,
díky za Váš dotaz.
Dojezd po užití MDMA ( i jiných látek) je dost individuální. Nelze říct, jak přesně bude u člověka probíhat. Běžně se dostavují pocity úzkosti, deprese, smutku nebo třeba potíže s pamětí a koncentrací.
Problémy, které popisujete Vy, nebývají popisovány obecně ale u některých lidí se vyskytnout mohou.
Pokud obtíže stále přetrvávají nebo se zhoršují, lékařskou pomoc určitě vyhledejte. Můžete mít i jiný problém než dojezd po užití.
Pokud už problémy vymizely, můžete doplnit minerály, které jste ztratil zvracením pomocí iontového nebo rehydratačního roztoku. Jinak se snažte vyspat, dostatečně pít.
Pokud byste potřeboval ještě nemco doplnit, napište.
Držím palce!
Markéta