Odvykání od GHB
Dominika
Dobrý den,užívala jsem GHB poslední 2 roky intenzivně...přes den 10×...v noci 5×... prostě non-stop 2 roky( min.davka 2,5 ml
Společně s pervitinem( ten o něco déle...asi 20 let)
Nyní se ve mně něco zlomilo a já pochopila,že jsem ještě mladá (40) a že chci ještě žít.Dnes je to 3.den,co jsem čistá a mám radost... není mi nejlíp,ale dá se to...když to zvládnu sama vyhrát... říkám si,jestli mě pak ale bude bavit vše,co mě bavilo i předtím... děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dominiko,
ráda bych Vás ocenila za snahu změnit svůj životní styl a najít si bezpečnější způsob žití. Nevím, jak nyní s odstupem času se cítíte, jak po zdravotní, tak psychické stránce. Předpokládejte, že prvotní radost mohou vystřídat negativní emoce. Důležité je však Vaše rozhodnutí, další motivace a také nebýt na to sám. Máte možnost si s někým popovídat, sdílet Vaše prožívání a mít podněty pro další fungování?  Bylo by fajn spolupracovat s odborníkem, který má odstup a může Vás provázet dalším obdobím, které nemusí být tak jednoznačné. Zvažte, zda se neobrátit na nějakou adiktologickou poradnu, kde se Vám mohou věnovat. Pokud byste potřebovala kontakty na zařízení v blízkosti Vašeho bydliště, napište okres a pokusíme se Vám dát odkaz.
Jinak držím palce, ať se Vám v abstinenci daří dobře.
HS