Tramal kapky
tramaljefajn
Dobrý den, je možné tramal kapky (pův. pro perorální použití) užít intravenózně? Co vše by bylo potřeba udělat kromě zahřátí roztoku (dezinfikování) a filtraci přes kus vaty?
Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
bohužel Vás zklamu, ale návodné odpovědi na dotazy  týkající se užití látky, která má být užívána dle lékařského doporučení daným způsobem, aplikace drog, výroby a jejich distribuce, či jiného protiprávního jednání, neposkytujeme. Je to naší zásadou a etickou normou.
Naším posláním je informovat uživatele drog č jejich blízkých o možnostech pomoci, seznamovat veřejnost s drogovou a závislostní problematikou, snižovat rizika související s tímto společenským jevem, podílet se na destigmatizaci uživatelů návykových látek. Vytváříme a nabízíme prostor a možnost léčby lidem, kteří o to stojí, nebo se ještě nerozhodli.
Pokud budete potřebovat poradit v jiném ohledu, můžete se na nás znovu obrátit.
Buďte na sebe opatrný a zbytečně nehazardujte se zdravím a životem.
HS