Pervitin
Standa123
Dobrý den abstinuju 7 měsíců od pervitinu a 4 od alkoholu.Da se říct že po dvaceti letech jsem nejdéle čistější.Pervitin jsem bral asi 8 let příležitostně na sex párkrát do roka.Na v začátku abstinence jsem úplně vše změnil přestěhoval jsem se do jiného města, mám novou práci a taky vztah.Na alkohol chute dá se říct že nemám ale vrací se mi touha na pervitin a sex na něm jsem heterosexuál ale na sexu jsem měl dost zkušenosti i s mužem. Strašně mě to teď s mužem opět láká ale chci to bez pervitinu.Je nějaký přípravek který nahradí pervitin alespoň částečně? Myslím volne prodejný. Chtěl bych to použít i s partnerkou a sprijemnit si tím sex drog ani alkoholu se nechci ani dotknout.A nebo je něco co mi odboura chute na pervitin abych neměl chuť na sex s mužem? Omlouvám se že je to trošku zamotala.Hezky den

Odpověděl: Amrit Sen
Stando, zdravím Vás,
díky za důvěru. Především Vám gratuluji, že se držíte. Volně prodejná náhražka pervitinu, ani k potlačení popisovaných chutí na sex s mužem neexistuje. Prostředků a látek, které omezují chuť na sex obecně, naopak existuje mnoho, po těch ale asi netoužíte.
Doporučuji Vám přijmout se takového, jaký jste a dát si dopořádku partnerské vztahy, abyste nezpůsobil útrapy jak sobě, tak perterce, či partnerovi.
Že máte craving, chutě, bažení po pervitinu, je i po delším čase běžné, k jejich eliminaci existuje spousta velmi účinných jednoduchých technik, k tomu, jak s nimi nakládat Vám může pomoci terapie, mítinky svépomocných společenství a sdílení zkušeností s lidmi, kterým se dlouhodobě daří abstinovat a především spokojeně žít.
K ujasnění Vaší pozice může pomoci i konzultace se sexuologem, nebo lékařem - adiktologem.
Pokud byste měl zájem o kontakty, napište, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města, rádi Vám kontakty na zařízení, bezplatné služby a vhodné specialisty obratem pošleme.
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen.