Co je horší extáze s přidaným pervitinem nebo samotný pervitin?
Kuba
Dobrý den
V poslední době často jezdím s kamarády po akcích dnb festivali a podobně a tam pro zážitek užívám pervitin zatímco ostatní extáze většinou ty s "říznuté" pervitinem
A odsuzují mě za to že onu látku užívám , že je to něco jiného a nedá se to srovnat . Respektive mi tvrdí že je pervitin horší droga .
Extáze nebo "emko" mi nedělají dobrý stav a je mi po nich špatně . Pervitin má na mě jiné účinky je to stimulant ,takže se cítím "střízlivý" ,nabitý energií abych si akci užil . Zatímco ostatní jsou po extázi mimo a pusa jim jede ze strany na stranu a já kompletně stav ovládám . Za noc si dám zhruba 0,2 - 0,4g pervitinu po menších "lajnách" oni těch extází sní někdy třeba i 3 po půlkách nebo čtvrtkách
U mě se dostaví dojezd v těchto dávkách přibližně po 24h a to už vím že si dát nesmím a musím se z dojezdu vyspat a vím že ráno už budu mít chuť k jídlu. Zatím co oni co sem tak slyšel se dojezdy projevují i 2-3 dny po tom a nejedí delší dobu.
Takže závěr zní je horší samotný perviti nebo extáze s obsahem pervitinu? Ano vím že u pervitinu je větší šance na závislost a na každého člověka to působí jinak, ale dle mého názoru je to stejné váhy ...
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Kubo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nebudu psát která droga, jestli pervitin nebo Extáze (MDMA), se horší, nebo lepší. Obě drogy patří do skupiny psychostimulačních drog a dopady jejich užívání se mohou u jednotlivců velmi lišit.
Co je však jisté, že se v naší práci setkáváme se smutnými, či tragickými příběhy a osudy uživatelů drog daleko častěji v souvislosti s pervitinem, než s Extází (MDMA).
Tím nechci nijak zlehčovat rizika, která s jejím užíváním souvisí.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe velmi,
velmi opatrný.
Amrit Sen