Extaze , vysoky tlak
Ratata
Dobry den, mela bych dotaz. Je mi 26 let, trpim vysokym krevnim tlakem, zatim neni nijak leceny, cekaji me jeste nejake vysetreni. Chtela bych jet s partou na vikendovou akci a dat si extazi , jaky na to mate nazor? Ps: poslednich 8 let jsem uzivala pervitin, ted mam uz nejakou dobu pauzu. Cca 3 mesice. Diky za odpoved.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
odpovídáme na váš dotaz o něco později - víkend už začal a vy jste se pravděpodobně nějak rozhodla.
Za naši poradnu bych vám užití extáze určitě rozmlouvala, dokud nebudete mít výsledky od lékaře a doporuční k léčbě raději bych počkala. Extáze krevní tlak určitě zvyšuje, pokud už se rozhodnete ji užít určitě bych se vyvarovala spojení s dalšími drogami i s alkoholem.
Píšete, že po 8 letech abstinujete na nějakou dobu od pervitinu - to je něco, co zasluhuje pozornost. Je to skvělá zpráva. Je dobré se o své tělo starat, když si říká o zmenu. V abstienci vám může pomoci dobý terapeut nebo ambulantní léčba, pokud byste se pro ni rozhodovala můžeme vám poslat kontakty z místa vašeho bydliště.
Přeju vám hodně zdraví, kdykoliv se na nás znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková