syn bere drogy
renáta
Syn 30 let,cca 8let kouří marihuanu,nyní
šňupe pervitin.Vše popírá.Od mala jsem se mu věnovala,vždy jsem za ním stála.
Nyní jsme mu dali byt po rekonstrukci,který neudržuje.Začíná být paraoidní,napadá lidé okolo sebe,má neustále pootevřenou pusu.Hrubě mě uráží,sprostými slovy a nyní měl již i snahu mě napadnout fyzicky.Takže jsem ho vyhodila z firmy i z bytu.Nechce žádnou pomoc,prý není feťák.Už nevím co s ním.R.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Renáto,
děkujeme za důvěru, že jste se na nás obrátila.
Vzhledem k limitům internetové poradny bych Vám doporučila osobní konzultaci v zařízení pro rodiče uživatelů návykových látek Na první konzultaci je dobré se telefonicky objednat na termín Vaší návštěvy. Většinou se jedná o bezplatnou konzultaci. Po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, jak se synem komunikovat a jakých chyb se vyvarovat. Také jaké mantinely nastavit a jak je držet, jak se chovat při jejich překročení a co je velmi důležité, jak se lze pokusit podpořit motivaci syna k pozitivním změnám a kontaktu s odborníky, protože bez jeho touhy po změně moc šancí nemáte.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat pracovníky naší specializované, bezplatné Poradny pro rodiče a domluvit se na dalším:
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 739 268 527
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Jinak si můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sami, na stránkách naší poradny, v  rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html. nebo napište odkud jste a my Vám pošleme odkaz.
Případně můžete volat i na naši Poradenskou linku SANANIM: +420 602 666 415,
každý všední den, mezi 13 a 17 hodinou a zde Vám poskytnou základní informace a kontakty také.
Přeji Vám hodně trpělivosti a sil a věřte, že v tom nejste sama.
HS