Drogy
Krocan
Po dobu asi dvaceti let jsem ne soustavně bral pervitin.Nikdy nitrožilně nýbrž šňupáním.Teď jsem asi měsíc čistý.Je mi celkem dobře a nechci už nikdy skončit v této pasti.Bojím se ale svého selhání.Kdyby přišla krize mohou se s vámi nějak poradit nebo svěřit se vám? Děkuji za odpověď K.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Krocane,
díky za dotaz i za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Pochopitelně se nám můžete ozvat i kdykoli v budoucnu. Ze zkušenosti bych vám doporučila zkusit si najít osobní kontakt ve vašem okolí, v nějakém bližším městě, obrátit se na ně už teď, kdy je vše v pořádku a abstinovat se vám daří. Budete mít tak čas mluvit o všem, čím jste si prošel, a předejít případnému relapsu. Obracet se na někoho až v momentě, kdy je zle, vnímám jako riskantní. Zvažte, co by vám vyhovovalo. Poradny fungují velmi diskrétně a jejich služby jsou zdarma. Nikdo vás tam nesoudí, jde spíš o to vás podpořit tak, abyste byl v životě spokojený a dařilo se vám. Co vy na to?
Buď můžete sám hledat (zde) nějaké kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci či AT poradnu, nebo napište, která větší města jsou vám dobře dostupná, pošlu kontatky.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Gabriela Minařík.