fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Antabus

Markéta

Dobrý den, můj manžel se vrátil z léčby před týdnem. Bere antabus. V posledních 3 dnech se mě zdá divný. Jde cítit alkoholem, nesepíná mu to..mluví prostě nesmysly. Vrávorá. Ne tak jako by byl nalitý pod obraz ale občas se prostě vrávorá. A když foukl měl 1,7. Tvrdí že to není možné. Fouknu já. Nula. Foukne on 1,7. Je možné aby tohle ovlivnil anatabus?

Odpověděl: Dana Pěčová

Dobrý den,

 

zdá se, že váš manžel antabus nebere nebo přepíjí. Určitě by po dobu užívání antabusu nebyl cítit alkoholem a nenafoukal 1,7 promile. Rozhodně to není antabusem.

 

Zkuste se manžela ptát, zda by nechtěl začít docházet od adiktologické ambulance, kde by mohl v klidu hovořit o tom, co ho trápí,případně pití zastavit. Pokud se rozpil hodně, pomůže mu pobyt na detoxu s tím, že by si měl opět sehnat nějakou následnou péči k udržení abstinence.

 

Za Poradnu Dana Pěčová

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko