Jak probíhá konzultace
Anonym
Dobrý den mám dotaz ke konzultaci v jednom centru. Dvakrát jsem tam byla, ale čekala jsem něco jiného. Chci se zeptat, zda je normální, že člověk nedostane žádné konkrétní rady a návody, ale vlastně vás jen vyslechnou a ještě jsem měla pocit, že nerozumí ani tomu, co vysvětluji, jaká je situace. Je dobré v tomto případě změnit centrum nebo je to běžný postup? Čekala jsem konkrétní rady, postupy a zkušenosti z praxe, co přesně můžu zkusit dělat, nějaké jasně popsané typy a doporučení. Děkuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
bohužel se nezmiňujete v jakém konkrétním zařízení jste byla na konzultaci ani nepíšete, čeho se měla konzultace týkat. Přístup odborníků se může lišit a může to mít své důvody. Proto je pro mě těžké toto takto bez informací hodnotit.
V zásadě byste ale měla mít z konzultace lepší pocit, pokud potřebujete rady - měly by samozřejmě následovat alespoň nějaká doporučení.
Pokud chcete, můžete se s dotazem obrátit i na nás, případně napište, s čím máte potíže a jaké je vaše nejbližší město a my pro vás vyhledáme vhodné zařízení, kde můžete čerpat poradenství.
Děkujeme vám za dotaz a bez obav se na nás kdykoliv znovu obracejte
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková