Proč se nemůžu zhulit ????
Zvedavec
Asi před rokem jsem poprvý kouřil marihuanu s kamarádama, vůbec ale na mě nezapůsobila. Na kámoše jo, takže to nebyl špatnej model. Slyšel jsem, že poprvý se málokdo zhulí, takže jsem si z toho nic moc nedělal. Ale doteď jsem kouřil trávu už asi 20-krát a pořád nic. Už mě je blbý kámošům říkat, že mi to nic nedělá, tak dělám, že jsem zhulenej, ale přitom snad jen jednou jsem cosi cítil - takový zintenzivnění barev a zvuků a nechuť se pohnout + příjemnej stav relaxace - ale to asi jenom 10 minut ! Přitom to byl smrťáckej skank, ze kterýho ostatní vytuhli ! Docela mě to štvě, že mi tráva nic nedává. I alkohol na mě působí nějak divně - chce se mi po něm spát a nijak veselej nejsem. Zbejvá mi už jen E a LSD, ale to už nejsou lehký drogy.... Chci se zeptat, jaktože na mě tráva nepůsobí ?? Když jí budu dál hulit, začne to něco dělat ? A ještě - když na mě teda kouření marjány nezapůsobí, týkaj se mě taky nežádoucí účinky ? (samozřejmě, škodliviny v kouři, ty jo, ale třeba výpadky paměti a osobnostní změny ??) Děkuju ¨za odpověď + ještě pochvala - jste super !

Odpověděl: Martin Hulík
V začátcích je celkem obvyklé, že marihuana neúčinkuje. Nepříjemné důsledky (potíže s výbavností krátkodobé paměti, malátnost, celková nepříznivá změna životního stylu) se obvykle dostavují později (nebo si je člověk později uvědomuje). Jak příjemné, tak nepříjemné důsledky užívání marihuany vás tedy ještě čekají (když s kouřením do té doby nepřestanete). Podotýkám, že ty nepříjemné stránky věci dříve nebo později převáží.
Zaráží mě, že musíte před kamarády předstírat zhulenost. Pokud jsou vaše parta, přátelství a společné aktivity jen o tom hulení, pak tomu rozumím. Ale pánbůh s vámi.