Kvuli holce
To je jedno
Se svou holkou jsem se seynamil u pika ja ho sehnal. Nechci ani uz nemam chut brat ji se to vsak liby a ja mam strach ze mne necha kdzyz neprinesu dalsi. Trapi mne ji to davat protoye ji tim ublizuji ale nedokazu ji opustit. Tohle neni ani dotaz jen to nemuzu nikomu rict. Diky Ahoj

Odpověděl: Martin Konečný
Zdravím vás "to je jedno", zkušenost z praxe (v K-centru, v žívotě) mi ukázala, že vztahy založené na droze (nebo když se droga dostane do vztahu) nakonec stejně skončí a často končí dost dramaticky (citové vydírání, atd.). Je samozřejmě na vás co si vyberete - je to váš život. Jen vás chci upozornit, že užívání pervitinu je škodlivé a tak ubližuje nejen vaší přítelkyni, ale i vám. Navíc se (tím že opatřujete drogu pro jinou osobu) vystavujete možnosti trestního postihu.