Pervitin
Xxx
Zdravím , chci se zeptat jaké množství pervitinu si nejlépe dat . Dávám si občas do nosu ale někdy mi to ulitne a neznám meze poté přichází dojezdy ty také zvladam hodně piju normálně se i najim dokážu normálně fungovat . Jen mi přijde ze to teda občas prehanim a ze by nebylo na škodu dat si méně .Bojím se abych nebyla závislá

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Xxx,
děkujeme vám za váš dotaz. Pokusím se ho pro vás správně zodpovědět.
Píšete, že jste menší postavy a chtěla byste vědět jak velké dávky pervitinu byste měla užívat aby vás to nepoškozovalo. Sama píšete, že to někdy přeháníte, tak myslím že přesně víte kdy a kdy si dáváte více než vám dělá dobře. Dám vám příklad: když si například chcete  už jít lehnout, jste jak říkáte na dojezdu a vaše tělo by odpočívalo, ale vy to ještě zvrátíte tím že si opět dáte drogu a jste vzhůru další noc - tak tím to třeba přeháníte a není to pro vaše zdraví dobře. V rámci kontrolovaného užívání bych vám určitě doporučila, abyste si sama nastavila pravidla, kterými se potom buete řídit. Například to může být pravidlo, že budete vzhůru jen jednu noc, nebo že si nebudete kupovat třeba jen 500 mg a ne 1000 mg. Měla byste si jasně definovat kdy chcete užívat a jaké období potom chcete být čistá. Také množství nocí kdy jste vzhůru vám moc dobře neudělá, můžete mít potom častěji stavy, které nazýváte úletem.
kdybyste ještě měla nějaký dotaz určitě se ozvěte
přeju vám at se vám daří
za Drogovou poradnu Marie Saudková