Jak zvládnout abstak
Mimon
Dobrý den
Je mi 25 let 3 rokem sem na pervitinu..z každodenní ďavkou..man potíže z travenim boleti..jater...a vyčerpání..pritel bere ..take 2 roky..zacli sme neboť sme psichicky nedokázaly zvládnout životní situaci .v rodine záležitosti z úmrtí člena rodiny..nedokazem fungovat komunikovat bez pervitinu..jak se mám dostat z toho aniž bych nastěhovala poradny..nebot nam dvě děti..u které má péče a povinnosti fungující matky ..nechci aby sem je nějak ohrozila..sociálně..děkuji za odpovedet

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
před chvílí jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste zřejmě do našeho systému zadala dvakrát.
Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Díky za důvěru. Fajn že píšete a ptáte se po řešeních. Začněte tím nejužitečnějším, co pro sebe můžete v tomto čase podniknout, zavolejte do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobné služby pro uživatele návykových látek a domluvte si termín schůzky, není nad osobní pohovor.
Služby jsou bezplatné a nemusíte mít žádné obavy, že by jakékoli informace o Vás někam unikly. Nikdo se o tom, že jste v kontaktu se zařízením, které může poskytovat i zcela anonymní služby, nic nedoví.
Při osobní poradenské konzultaci, po podrobnějším seznámení se situací se dozvíte, jaké máte možnosti a pokud projevíte zájem, můžete si vybrat, které z nabízených služeb případně využít, nebo využívat. Zároveň se můžete nechat otestovat na celou škálu infekčních nemocí, žloutenky tybu C a B, HIV, syfilis či Covid-19 a poradit se o potížích, včetně zmiňovaných zdravotních.
Dozvíte se o možnostech léčby závislosti a pokud byste projevila zájem, pomohou Vám s vyřízením náležitostí. Slyšela jste o Terapeutické komunitě Karlov, kde se úspěšně léčí matky s dětmi, které můžete mít u sebe?
Kontakty:
Centrum ambulantních služeb ADVAITA
Rumunská 14/6
460 01 Liberec
Telefon: +420 482 750 607
Mobil: +420 603 829 730
E-mail: recepce@advaitaliberec.cz
Web: https://advaitaliberec.cz/
Terapeutická komunita Karlov SANANIM
Karlov 3
398 04 Smetanova Lhota
pošta Čimelice, okres Písek
Telefon:+420 605 915 990
E-mail: karlov@sananim.cz
Facebook: https://www.facebook.com/tkkarlov
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html
Kontakt pro zájemce o léčbu matek (otců) s dětmi:
Pracovník Denního stacionáře SANANIM
Telefon: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175, +420 702 036 237
E-mail: stacionar@sananim.cz
Kdybyste se potřebovala na cokoli doptat, kdykoli napište.
Přeji Vám, dětem i příteli vše dobré,
držím palce! Amrit Sen