poppers
Le Wanski
Dobry den,bude to 2 mesice co jsem poprve vyzkoušel poprs. Foukli jsme si společne s partnerkou. Tlak v hlave,adrenalin to všechno bylo super,ale do sexu se mi ani moc nechtělo. Ale bylo to takovy no proste super,takže jsem si během 3 tydnu koupil 5 lahviček. Super super. Jen pro pochopení - když jsem byl v puberte foukal jsem toulen. Uplne se mi vratily vzpominky a to proste takova nostalgie. Lahvička za odpoledne - no problem. Lahvička za noc - no problem. Prostě mi přijde,že už to neovládám. Partnerka tomu sice moc neholduje,ale občas si taky foukne. Prostě mi to úplně vyvolává stavy z dob před těmi 5-8 lety no. Prostě mi to jede hlavou přesně jako tenkrát na téčku. Přijde mi,že ta samotná vzpomínka na stav z dřívějška je na tom to nejlepší - takovej no návrat do doby kdy jsem žil všude a nikde. Přijde mi,že si spíš chci vyvolat tu vzpomínku než,že se chci sjet poppersema. Ale nastřízlo mi to za boha nejde. A taky mi prijde ze uz to nemam pod kontrolou. Proste chci to omezit zase,ale proste no ja nevim. Nechci se vratit sem. Rozumit mi snad. Diky za pochopeni a byl bych rad za nejake rozumne vysvetleni dekuju moc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v podstatě jste si odpověděl sám, i poletech abstinence od toluenu, jste našel oblibu v jiné těkavé látce, připomíná Vám to období spojené s užíváním toluenu, líbí se Vám ten stav, vzpomínka, ztrácíte kontrolu nad užíváním...
Jak sám můžete vidět, pokud má člověk potíže se závislostním chováním, je velmi snadné (i po letech) se k rizikovému chování opět vrátit s jinou látkou.
Doporučuji vyhledat odbornou pomoc a vše podrobněji zkonzultovat v osobním kontaktu. Věřím, že terapeutická podpora by Vám pomohla se lépe zorientovat v tom, co se Vámi dělo, teď děje po letech znovu...
Je to pro Vás přijatelné?
MK