fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

otekle ruce a nohy a svědění tela

luciferius15

Užívám pervitin

Odpověděl: Marie Saudková

Dobrý den, 

 

ohledně vašeho stručného dotazu - nepíšete, jestli vaše obtíže přicházejí při užití nebo při vysazení. I když přijdou při vysazení tak souvisí s návykovou látkou - tedy u vás s pervitinem. 

 

Pokud máte oteklé ruce a nohy souvisí to nejčastěji se zadržováním vody v organismu. Vlivem pervitinu vám můžou začít špatně fungovat játra a ledviny. Je možné, že při intoxikaci také méně pijete. Pokuste se o lepší pitný režim, ideální jsou 2 l vody za 24 h. Pokud vaše problémy s otoky přetrvávají, určitě to nepodceťe a navštivte lékaře. Můžete se obrátit i na zdravotníky v našem Kontaktním centru SANANIM. Níže vám posílám odkaz.

 

http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.htm

 

Co se týče svědění vaší pokožky, důvody můžou být různé. Nepíšete, zdali máte ekzém nebo vyrážku. Kůže je orgán, který citlivě reaguje na intoxikaci, stres a jiná podráždění. 

 

Přeju vám, aby se vaše zdravotní komplikace daly brzy do pořádku! 

Za drogovou poradnu

 

Marie Saudková

 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko