Drogy a hádky ve vztahu
Swed
Bydlím s nejlepší kamarádkou a šňupem pervitin.Já mám zdrav. problém.Nepostaví se mi už několik let.Po 10 pokusech o styk jsem jí řekl mám ten problém už léta a měl jsem strach,stud a naivitu v sobě že to bude dobrý.Měl jsem pár krát sex v živoťe k vůli tomu.Všechno do detailu jsem jí řekl.Její reakce byla seš gay,uřízní si ho když ho nepouživáš.Za pár dní to pochopila a začla se chovat hezký.Jsem objednaný na andrologické vyšetření v Praze.Začla znova napomínat a urážet.Vím o ní že jí bejvalej týral a na konec znásilnil.Je silná mentálně ale v kombinaci s pervitinem je psycho prudké změny nálad a paranoia.Tvrdí mi co si myslím i když jí to vyvracím tím ,že povídám není to tak ale jí to nechce zajímat.Všechno dělám špatně.Překrucování mích slov je fakt ,že to dělá záměrně ,abych se obviňoval a ona nemusela řešit zdr.stav.Bere jí to čas pro sebe.Je to můj problém a otravuju jí s tím.Pro tyhle důvody sem byl srab a nikomu jsem se nesvěříl.Jak by to mohla pochopit se sobeckostí kterou jsem v takoví formě u nikoho nezažil a to jsem poznal v životě sobectví.Já jsem tak trochu sobec zanedbávám rodinu

Odpověděl: Amrit Sen
Swede, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouvám se, ale obávám se, že pokud budete užívat drogy, tak svůj dlouhodobý problém s erekcí a nejspíš ani další komplikace a potíže, nevyřešíte.
Nepíšete, jak dlouho, ani jak intenzivně pervitin užíváte. Chápu tedy správně, že jste měl problém ještě před tím, než jste začal užívat? Píšete, že máte absolvovat vyšetření...
Má li však být jeho výstup relevantní, aby bylo vůbec možné zahájit vhodnou terapii, měl by vyšetřující lékaři rozhodně vědět o všech okolnostech, které by mohly s disfunkcí souviset. Tedy, že, jaké, jak dlouho a jak intenzivně drogy užíváte. A to jak při vyšetření somatickým specialistou, tak při vyšetření sexuologickém.
Doporučuji Vám, kromě potřebných lékařských vyšetření, konzultovat problém s psychiatrem - adiktologem, v rámci bezplatné nezávazné poradenské konzultaci v některém diktologickém ambulantním, kam je třeba se telefonicky objednat. Služby je možno využít i anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na diskrétní specialisty z oboru adiktologie obratem pošlu a naši další komunikace, pokud si budete přát, nezveřejníme. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa na úvodní stránce poradny, se dotaz i odpověď zpřístupní jen, a pouze Vám.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.