Co dělat
Radka
Dobrý den,muj 19 letý syn,je uživatel thc.V 16 lech už absolvoval 3 m léčebnu.Nyní mu bude 19 let a je v tom znova.Není pro nej problém vyrobit např.fénixovi slzy.Vyhodit ho nechci ale nevím jak postupovat dál.Pokud thc dojde tak jeho stavy jsou agresivní.Prosím o radu jak se zachovat.Děkuji Sxxxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Radko,
a děkuji vám za dotaz i za důvěru.
Obávám se, že vám na základě těch pár informací nedokážu poradit nic moc konkrétního. Místo toho bych vás odkázala na Centrum poradneství v Brně organizace Podané ruce. Centrum vede pan Voříšek, který má za sebou 25 let praxe v oboru, nic moc ho proto nepřekvapí. Služby centra jsou poskytovány diskrétně a zdarma, stačí zavolat a objednat se. Dávala by vám něco takového smysl? V případě, že ano, přikládám kontakt:
Centrum poradenství v Brně
Hapalova 22
Brno
621 00
Telefon: +420 777 916 260
E-mail: vorisek@podaneruce.cz
S pozdravem a přáním pokud možno klidných vánočních svátku,
Gabriela Minařík.